Welcome To Suka Suki Blog

Tuesday, February 15, 2011

final examination !!

21 FEB 2011 - MUSCULOSKELETAL SYSTEM 3
22 FEB 2011 - CARDIORESPIRATORY SYSTEM 3
23 FEB 2011 - NEUROLOGICAL SYSTEM 2
24 FEB 2011 - PENGAJIAN MALAYSIA
salam readers .. dengan ini perkara di atas di rujuk .. hehe .. entri utk kli ini berkenaan dengan exam .. haa korg nk tau tak yg sbnrny mnggu dpn aku akn mnghdpi final exam utk sem 4 sblm aku prgi prktikal tpi kn ak ni liat sngt2 nk stdy bila nk dkt2 exam ni .. huhu .. bila exam jauh lgi ak ni gatal lak nak study .. bila dah buka buku dan nak study mata ni pulak nak tiur la , tonton tv la p bila prgi tidur atau tonton tv hati dan minda ni nak study lak .. ish3 pelik sngguh kn ?? kalau korg pelik aku lgi pelik .. haha .. cuba korg bgi idea sikit mcm mna nk kasi aku ni rjin wlaupun sikit ?? huhu ..sepanjang study week ni , aktiviti hrian aku adalah sperti berikut :

bangun tidur
mandi
makan
menonton
baca buku tak sampai 30 minit pastu online (tapi jarang2)
berbasikal (exercise la konon)
mandi
tidur

hebat tak aku .. haha .. tapi sebenarnya aku btl2 risau sbab tak mula study lagi .. mulai hri ini aku akn study ye kengkawan .. kpda semua student batch APRIL 09 aku ucpkn GOOD LUCK n ku doakan kita smua blh buat yg trbaik n akn mndpt kptsn yg cmrlang .. AMIN .. HIDUP APRIL 09 .. kpda kwn2 ku doakn aku dan kwn2 ku ya .. doa anda smua amat2 kmi hrpkn dan hrgai .. terima kasih .. :)

daaaa ...





No comments:

Post a Comment