Welcome To Suka Suki Blog

Sunday, July 31, 2011

++ Selamat Hari Lahir ++




salam readers,,kita bertemu kembali di alam maya ini dgn bebelan kosong aku yang terbaru,,,enrty kali ini khas untuk seseorang yang pernah mewarnai hidup aku walaupun cuma seketika,,hari ni 1 OGOS kn ?? bermulanya bulan ramadhan kn ? dan untuk pengetahuan korang semua 1 OGOS (tahun di rahsiakan,,hehe) nie gak lahirlah seorang umat NABI S.A.W yang aku kenali 4 tahun lepas,,straight to the point je la kan,,SELAMAT HARI LAHIR kepada MR. 'S' ,,aku doakan semoga hidup di berkati,di lindungi ,di redhai oleh ALLAH S.W.T,, semoga berjaya dlm apa pun jua yang dilakukan,,di permudahkan segala urusan dan semoga berbahagia di samping insan tersayang,,semoga perkenalan kita akan sentiasa segar di ingatanmu walaupun aku hanyalah serpihan kisah masa lalu mu .. once again SELAMAT HARI LAHIR ..

daa!!!wasalam,,



p/s : Setiap yang kita impikan tidak selalunya indah , kesunyian mengajar kita hidup berdikari . tangisan adalah kasih sayang . Namun , ada satu perkara yang kita akan ingat seumur hidup iaitu KENANGAN . Walaupun KENANGAN itu hanya di warnai dengan kesakitan saja .


No comments:

Post a Comment